jueves, 26 de enero de 2012

Itinerari de la meva casa a l'escola




Hola! Aquest és l'intinerari que, dia a dia faig per anar-hi a l'escola. Tinca aproximadament 6 minuts a pas normal, i si em dono pressa tinc 4 minuts.  Aquest camí el faig al matí i a la tarda, ja que al mig-dia vaig a casa de l'àvia que està en un altra direcció.
Aquest recoregut està calculat amb el google maps, una eina molt útil i amb la que pots fer moltíssimes coses, com visitar països als que t'agradaria anar-hi per no pots; aquesta pràctica l'hem fet en l'anterior publicació, em visitat diferents països.
També pots calcular el que tens d'un lloc a un altre amb diferents mitjans de transports (públic, el cotxe). A més a més google Maps t'indica la manera més ràpida d'arribar-hi, tot i que t'indica tots els camins possibles. Em sembla una eina molt útil i divertida per poder fer coses, que potser abans no es podien fer.

No hay comentarios:

Publicar un comentario